Tuesday, September 26, 2006

Zomaar een verloren halfuurtje

Effe wachten op de was, dus heb ik zomaar een verloren halfuurtje. Met Lange Frans en Baas B. uit de speakers en een lekkere bries door de deur zit ik tevreden zomaar wat weg te typen op mijn blog. Beetje een parkeerweek, deze week. Werken, slapen, eten: metro boulo dodo zoals de Fransen zeggen :-)
Volgende week is het op het werk vast wel rustiger (....), daar dan de tweede beurs alweer voorbij is en de rust min of meer weerkeert. Maar eerst nog even die beurs erdoorheen knallen, plus twee verjaardagen in het weekend. Weet nog niet hoe dat allemaal in twee dagen passen zal :-)
Volgende stap is dan verder op zoek naar een andere baan, binnen of buiten mijn huidge werkkring. Het buitenland speelt ook nog een klein beetje mee op de achtergrond, zou ook wel weer eens leuk zijn. Maar vooralsnog richten we ons vizier op Amsterdam en omgeving. Nog tips? Let me know...

No comments: