Saturday, May 19, 2007

Generatiekloofje in de zon


Lekker relaxed dagje in de zon vandaag: effe naar de Halal kapper, en via Fatima .... sorry de Rabobank naar de Dam. De zomer is hier!
Vanmorgen gestart met een bankmomentje: in het kader van AVRO Panorama liet Nostalgia TV een opname zien van een concert van Charles Aznavour in 1962. Zwart / wit, oud, scharrig maar het swingde als de pest. En nou had ik nog geen Aznavour in de collectie, dus toog ik via de Dam naar Fame Music.
Binnengekomen vroeg ik naar een cd of dvd van hem. Toen ik het tot twee maal toe moest spellen voor de welwillende maar o zo jonge dame achter de balie, wist ik dat De Man Met De Hamer er was: een serieuze Generatiekloof openbaarde zich :-)
De muziek is er niet minder om en kabbelt lekker weg op de achtergrond. Wat doet u met uw zomergevoel vandaag?

PS Morgen naar Harry voor hulp bij het bouwen van een nieuwe schuur. Ook buiten ;-)

No comments: