Friday, October 26, 2007

Inspiratie

Vol met ideetjes, nieuwe kennis en een stoot aan inspiratie keer ik de weg op in Lochem, om twee uur later mijn garage in Amsterdam binnen te draaien. Net twee dagen hei-sessie achter de rug met mijn werkgever, onder leiding van Pieter de Vries. Wat een boeiende kerel: hoogdravend wanneer het nodig is, maar vooral praktisch. Richtinggevend en insprirerend. Kijk maar eens op zijn site www.code959.nl, die bij zijn onlangs verschenen boek hoort. Voor mijn afdeling Business Development betekent dit de start van een spannend en belangrijk jaar met nieuwe plannen. Made in Lochem!
Ter ontspanning gingen we tussendoor schermen, erg leuk om weer eens te doen. Voor komende week en de rest van het jaar schreeuw ik van de daken: En garde .... pret? ... aller! Jonker heeft na een heel beroerd begin van 2007 nieuwe energie gevonden om er een spetterend slot aan te breien! Waar haal jij nieuwe zuurstof vandaan om de verstikkende sfeer van sleur te doorbreken? Bij mij is dat muziek, de kick van een geslaagd project, vrienden, familie en iets dat begint met een L, maar dat wisten jullie al :-) !!
De juiste moodmusic voor dit soort sessies is wat mij betreft Reset Your Brain van Soulvation, Pieter draaide SupperClub (ook nix mis mee haha).

No comments: