Tuesday, January 1, 2008

Retrospectief (5)

Jonker heeft een beetje een moeilijk jaar achter de rug, met een groot pluspunt in de vorm van de lieftallige L. December was een afsluiting in stijl (...) met het heengaan van mijn lieve tante Jet. De gezellige Kerst en Oudjaar met familie om me heen kon niet verhullen dat het cijfer voor 2007 op een dikke onvoldoende uitdraait.
Ik neem me voor van 2008 een gezond, gelukkig, gaaf en spannend jaar te maken. Met familie, werk en vrienden in balans de dagen door. Een voldoening gevende job doen op kantoor. Groeien, niet graaien. Geven, en dus ook krijgen. Meer sport, maar nog net zoveel gezellige uitjes. En: met een gevoel van 'the best is yet to come' een invulling geven aan wat er dan ook op mijn pad komt. Met een licht en zomers gevoel als op bovenstaande foto.
Dus: may all your days be circus days. May the Force be with you :-)
Maar vooral voor jullie allemaal: gezondheid en geluk in 2008. Dat we elkaar maar vaak mogen zien!

6 comments:

Mieterse Marcy said...

May the Force be with you :-)

Nicole said...

blog diner moet maar weer opgestart worden denk ik zo.
komt L dan ook mee???? lijkt me fijn!
dag en goed voor jullie allen

wipo said...

All the best for 2008

WIPO

Anonymous said...

Again with oic

Anonymous said...

Op naar een mooi, gezond, vrolijk en liefdevol 2008!!

Anonymous said...

may...
2008
be a lot better...
mate!