Saturday, April 19, 2008

Duktig

Morgen vieren we dat mijn lieve nichtjes Claire en Isabelle alweer vijf jaar zijn geworden. Wat ooit begon als een geweldige verrassing (ze rekenden op eentje, de bonus was de tweede!), is inmiddels Groot en gaat naar School.

Oom W is erg graag bij ze (net als bij Hannah en Julemans uiteraard), en heeft voor de gelegenheid een Maggi uitgehaald. Huh? hoor ik u denken?... Tsja, een beetje van mezelf en een beetje van Maggi.

De dames krijgen een prefab cadeau, maar wel met een kleurtje door mij aangebracht. Bijgaand een tipje van de sluier. Morgen meer!

PS had ik al verteld dat ik binnenkort weer bij ze ga oppassen? Dit keer een dag, nacht en dan komen Pa en Ma weer retour. Leuk!!

1 comment:

Mieterse Marcy said...

gefelicidinges, duktig klinkt als ikea.. kan dat?