Saturday, September 20, 2008

Asjemenou .... een pakje uit Colombia


Ik krijg net een pakje uit Colombia. Weet niet van wie. En wat schertst mijn verbazing als ik het pak open maak: het is een Spaans kookboek :-) .... Asjemenou, dat heb ik NIET besteld.

Een paar andere mogelijkheden:

- Ik was heel dronken de laatste keer dat ik op Costa Rica was (which is never) en heb het toch zelf besteld
- Iemand haalt een geintje uit
- Ik heb aan aanbidster in Colombia (ene Pamela Benavidez, volgens Google een bokster ... het wordt alsmaar gekker) .... ?!?
Iemand wil graag dat de de wereldkeuken ga koken en heeft daar een bestelling uit den verre voor over
- .....

Nou ik hoor het wel als u een idee heeft. I am flabbergasted. Ik ga nu wel even kijken of er een briefje inzit ofzo :-)

4 comments:

Mieterse Marcy said...

waaauwww is het een coke of een kookboek ?

enne, ben jij dan die merkwaardige briefschrijver op mijn adres ????

Mieterse Marcy said...

misschien hebben we beide last van dezelfde grapjas ?

Anonymous said...

sjemig de pemig

Anonymous said...

tjeetje