Thursday, June 15, 2006

If you don't take risks, you'll have a wasted soul

Deze geweldige quote is van Drew Barrymore. In november van vorig jaar zat ik in een 777 op weg terug naar Amsterdam vanuit New York en ik koos de film My Date With Drew op mijn personal tv screen. En wat heb ik gelachen, zeker een zeer goede Feel Good Movie! Het gaat er in de basis om dat je af en toe een achterlijk risico moet nemen om je dromen in vervulling te zien gaan. Lees de plot maar eens door op deze site.

Opdracht? Benoem je eigen droom en ga ervoor. Zonder te willen klinken als een Poldermodel van Dr. Phil, zeg ik: just do it :-)

Eerst was alleen de USA versie verkrijgbaar op DVD, maar gelukkig is hij er nu ook in de regio II versie voor gansch Europa :-) Heb hem vanavond op de bank zitten bekijken en heb weer vreselijk gelachen.

Heb zelf ook nog wel een paar dromen, maar voor nu neem ik genoegen met de start van een nieuwe fase op weg naar een een gezonder leven. Mens sana in corpore sano - een gezonde geest in een gezond lichaam dus. Met andere woorden: het South Beach Diƫet heeft in mij vanaf morgen een nieuwe volger. Wish me luck...!

2 comments:

Mieterse Marcy said...

niet sonja bakkeren dus ?
succes!

ga je mee hardlopen of fietsen?

Nicole said...

Good luck JW!!! I support you! En je weet het: droom je leven, leef je dromen (of andersom ;-))