Tuesday, June 20, 2006

Vroeger (2)


Na het overlijden van mijn opa kreeg ik zijn diaverzameling. Heb de hele dag doorgebracht in het verleden: erg leuk om bijvoorbeeld jeugdfoto's van jezelf terug te vinden :-) ... en een hoop andere die ik niet meteen kan thuisbrengen. Dus binnenkort even langs mijn vader, die me vast wel verder kan helpen. Wil van de overgebleven 500 dia's een powerpointje maken om aan de familie te laten zien. En uiteraard een cd voor iedereen branden. Van vroeger - voor later!
De foto's zijn van de poffertjeskraam in Laren (NH) - één van zijn favoriete hangouts :-) , en van de Stieltjeslaan in Hilversum, waar zij jaren woonden. Mijn eerste herinneringen aan dat huis zijn van een hoop zeepdoosjes in de badkamer, varens in de woonkamer en met Grote Zus A. logeren bij oma en opa. In slaap vallen met het geluid van de - toen nog - weinige auto's en wakker worden met de Ko de Boswachtershow. En daarna zwemmen in het Sportfondsenbad in Bussum. Met de DAF! Fijne herinneringen, en binnenkort hebben we er ook een hoop foto's van, als ik ze heb kunnen (laten) scannen.

2 comments:

Mieterse Marcy said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Mieterse Marcy said...

trip down to memory lane, erg fijn. heb zelf een cd-rom met het trouwen van mijn oma in de grand, toen nog het stadhuis. veel bont, oude auto's en trillende beelden zonder geluid :)