Sunday, July 27, 2008

Egmond

Geheel toevalligerwijs belandde ik vanavond in Egmond aan Zee, net als de Suffies dus. En trof daar een gezellige familie, een prachtige ondergaande zon en ..... één van mijn hockeyheldinnen ;-) ... En dan nu de Huiskamervraag: Herkent u haar ;-) ??

Met een glas rosé erbij was het al met al een heerlijke avond.

Zo'n huisje aan zee heeft een heerlijk gevoel eromheen. Relaxed, frisse lucht en no need to do anything... gsm uit en genieten maar. Hoe viert u uw vakantie?

6 comments:

Nicole said...

Dat kan er maar eentje zijn: Kim! Kim Lammers.
wat heb ik gewonnen????? :)

Mieterse Marcy said...

bummer, eddhi was me voor..... had ik niet gezien haha

Mieterse Marcy said...

bij de snelweg, wie zijn de suffies??

Jonker said...

Net als bij Trivant is de Eeuwige Roem voor jou Miss N.... en bij gelegenheid een paar glazen rosé ergens in Amsterdam op een zonnig terras?

Jonker said...

suffies zijn oudste zus en man ;-)

Mieterse Marcy said...

..... bij gelegenheid een paar glazen rosé ergens in Amsterdam op een zonnig terras ....


gelukt?