Monday, July 7, 2008

Mmmmmm ... het was fijn

Het was fijn eten met Jane (ja met Jane) bij Affourtit op de Koninginneweg 209. Aanradertje van Jonker. Wel een beetje veel, zit nu met barstensvolle maag achter de compu... Jane is - naar eigen zeggen - vijf maanden zwanger ... zo bol staat haar buikje hahaha. En toch ziet ze er prachtig uit ;-) ... Als ik zou weten hoe ik een foto van gsm naar pc zou krijgen, zou hier een plaatje van haar staan. Het zal nu van uw voorstellingsvermogen moeten komen.
Morgen naar Leiden. Jezus wat kom ik daar vaak, moet ik daar niet gaan wonen ;-) ?!? Nee, Jonkurtje blijft nog even in Amsterdam en is zelfs naar huizen aan het kijken. Om te kopen, niet alleen om ernaar te kijken. Dit even voor de scherpe lezer die zijn of haar Cup A Soup WEL om vier uur heeft genoten. Ik zat toen in de auto terug uit Elst (Gld). Mooi daar!
Huiskamervraag: welke Jane staat er WEL hier afgebeeld. Beetje een makkelijke, maar we moeten ergens beginnen... Raden in de comments aub...