Sunday, August 12, 2007

Cars (4)

Inmiddels terug in Nederland spaarde ik me suf voor een bakkie. Maar ook na aanschaf bleef ik geld pompen in mijn AX, hij ging als een speer. Maar het onderhoud was een beetje duur ahum. Lotje en Noortje gingen graag mee crossen door het bos, want met de accelleratie was niks mis. Een auto van 700 kilogram met veel pk'tjes wil best van zijn plek hoor.

Opvolger van deze stoplichtkoning was een veel bravere Fiat Punto, een groene. Heerlijk wagentje en juist veel goedkoper. Met airco en cd wisselaar!

Toen ik voor het bedrijf meer ging rijden koos ik een grotere Fiat, een Brava. Prachtig donkerblauw. Een heerlijk reisauto met alles erop en eraan.


Heb er tot op de dag van vandaag spijt van dat ik hem wegdeed en ruilde voor een nieuwe diesel, een Punto van 2002. Ook prima, maar wel weer een stukkie kleiner.
De volgende moet dus een stevige kar worden! Want kilometers, daar maak er er steeds meer van. Dus aub nog even uitstellen, die kilometerheffing :-)
>

3 comments:

De Sain-Groen said...

he pittige patser, we hebben nog een beamer in de aanbieding..xi

Nicole said...

Dude!!!!!!
Cars al gezien? :-D

Anonymous said...

Ik ben en blijf van jou als Chauf!

x vanuit Krakau