Tuesday, August 14, 2007

Panne in de Coentunnel

In de serie "Jonker Heeft Geen Geluk Dit Jaar" brengen wij u het nieuwste deel... vandaag op weg terug naar huis kapte mijn auto er totaal mee. Middenin de Coentunnel.

Ik kan u vertellen dat dat niet fijn is. Gelukkig gaat er dan snel een groot rood kruis boven jouw baan aan, zodat er niemand bovenop kan knallen.

Na een paar zenuwachtige minuten kwam er een sleepwagen, die me naar mijn garage bracht. Daar staat mijn trouwe ros nu te wachten op een reparatie. Ik denk de koppeling, die stond al op de nominatie om vervangen te worden. Maar ... pas de 27ste en nu geeft hij het op... althans dat denk ik. Morgen maar even horen bij Garage Marre. Duimt u met me mee voor een niet al te belachelijke rekening?

2 comments:

Mieterse Marcy said...

wat een SOF!!!

Nicole said...

bummert zeg........
my prayers are for you today