Tuesday, December 4, 2007

Retrospectief (2)

April

Lotje wil naar Loetje met Pasen, maar die is dicht. Het wordt L'Éntrecote et les Dames, ook lekker. Ik vier een verdiend weekje vrij met veel uitslapen, een hobby uit vervlogen dagen inmiddels... helaas. Ik krijg mijn eigen kantoor en geniet van de rust. Lekker doorwerken. K & C en xI & Matthijs vertrekken naar Denemarken. Mooie afscheidspartijtjes, ik moet er snel eens heen! En als heel Nederland Oranje viert, zit ik binnen aan mijn eindplan te werken. Sukkel.

Mei

Breda is het decor voor mijn 5 mei viering. Biertje, neefje, zusje, zwager ... molto bene. En met alle NVM makelaars vieren we een topfeest in Overveen, met een spetterend optreden van Hans Dulfer. En: klootschieten in Schoorl is leuk! Bij Harry en AJ bouwen we een mooie schuur in de tuin. Zo vlak voor de bevalling een mooi geschenk. Warm weer, gelach, vrienden en rosé. Zomer 2007 is prima, niks mis mee.
Deen en Daaf verhuizen naar Pijnacker. Na Den Haag ff wennen, maar een heerlijk huis voor zusjelief. En Hannah wil voorgelezen worden door Oom W, die u ook wel kent als Jonker.
Suikertante ligt in het VU Ziekenhuis, maar komt er aardig bovenop. Wel weer een schrik van een dierbare die niet meer 100% gezond is, het went nooit.

Juni

De eerste helft van 2007 sluiten we af met een lange procedure voor een nieuwe baan. Na bijna zes weken kies ik toch voor een toekomst bij HDC Media / TMnl. Voor het afscheid van Theo nemen Renee en ik een mooi lied op, feestjes als deze zullen me nog lang heugen. Gelukkig rijden er treinen tussen Haarlem en de hoofdstad hahahaha.

Dan vergaat het lachen ons. Deen verliest na 37 weken haar kindje Jeanne. Zoveel verdriet en zo heftig, ook nu nog. We missen haar.
Op het werk staat alles in het teken van een Medewerkers Tevredenheidsonderzoek, gehouden omdat men dat juist niet is ... En: de begroting 2008, een epistel van 40 vellen en mijn afscheidsstuk als Product Manager.
HP is in Holland en wordt wader! We vieren het ouderwets in de steeg met veel bier. Old friends. Gelukkig wonen ze nu dichterbij en kan ik binnenkort eens in Londen langsgaan.

No comments: