Thursday, April 16, 2009

Lekker .... Lindsay Lohan

Haha wat grappig. Lindsay Lohan heeft humor!

Net na haar breuk met haar dinnetje (die enge blonde) is Lindsay Lohan weer op zoek naar liefde. Jonker stelt zich graag beschikbaar.

Dat doe je dan niet via dansles ofzo, nee: je post een filmpje en etaleert jezelf for all to see.

In een hilarisch filmpje steekt ze de draak met haar veroordelingen, drank- en drugsgebruik en zo nog wat lievigheden.

Heel, heel lang geleden begon ze in een verfilming van The Parent Trap, met een dubbelrol. Bij Disney nota bene, heel braaf. Toen vond ik het al een schatje. Nu dus een jaartje of 15 verder. Mjammie.


En, wat denken jullie: moet ik een video response sturen voor haar zoektocht :-) ?! Ik kan het niet helpen, ik vind haar echt schattig.

Volgens mij kan ze ook best een hockeystaartje hebben hahahahaha.

Tot zover een (qua blog) productieve dag. Jonker gaat te bedde, een welverdiende rustperiode na een chaotische dag. Welterusten, ook voor u!

3 comments:

Mieterse Marcy said...
This comment has been removed by the author.
Mieterse Marcy said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

van mij mag je d'r hebben hoor. misschien kan ze heur haar gewoon blonderen?