Sunday, April 23, 2006

Claire en Isabelle zijn 3!



Ja kijkbuislezers, vandaag terug uit Wedde en meteen door naar Leiden voor de derde verjaardag van mijn nichtjes Claire en Isabelle. Wat een feest! "Ernie bij de dokter" viel goed in de smaak (thanks xI), net als de spaarpotten, waar door menigeen al een bijdrage in gestort werd :-) Bijgaand alvast een foto van Claire (mijn petekind) en haar mama Annebeth (mijn oudste zus) op mijn verjaardag. Binnenkort hoop ik ook een foto van Claire's verjaardag te kunnen produceren. En als toetje een publiciteitsfoto van .... moi ... in het kader van schaamteloze zelfpromotie.

3 comments:

Nicole said...

Ik hou van zelf promotie JW!!!!! keep up the good work!!!

Anonymous said...

Je kunt zo bij de [vul hier een foute loterij in] gaan werken ;-)

Anonymous said...

Wij willen ook doktertje spelen met Ernie! xi