Thursday, April 27, 2006

Ior is King


Tsja, als je de hele dag bezig bent met een deadline, en dat loopt niet zoals gepland, dan zoek je naar oplossingen. En die tref je niet aan in de Libelle. Neen, driewerf neen. Men neme een ontspannend en grappig boek, pak een glas wijn en nestel je op de bank. Motto: Lees Winnie the Pooh on Management. Jij moet er zeker om lachen, swa! Ik weet 't zeker. Effe relaxen :-)
Naast een fan van Pooh ben ik vooral fan van dat fijne ezeltje Ior, die vanaf de rechterstoel in mijn auto uitkijkt naar naderende files enzo. Een blauw engeltje dat over mijn schouder meekijkt. Ziehier zijn protret.

2 comments:

Nicole said...

Hi JW,
tip: boekjes van Toon Tellegen...... daar knap je ook heel erg van op.
of heer Olivier B. Bommel....... zooooo fijn!
cu soon

Anonymous said...

Haha.. ben ik dus toch niet de enige die een Iejoor in de auto heeft! Hoewel de mijne met de pootjes voor de ogen op de achteruitkijkspiegel zit ;-)