Monday, April 3, 2006

Slechte tijden (geen Goede)

Ik kan verliefd worden op een glimlach, een blik, uitstraling. Op Roos uit GTST (Guusje Nederhorst) was ik een beetje verliefd, op Annet ook. Met een bord op schoot waren we bij het Dispuut en op het Huys gekluisterd aan de buis als GTST verscheen. Arnie (Reinout Oerlemans) en Peter (Antonie Kamerling alias Hero) waren nota bene zelf Lid. Gek idee dat er toch af en toe ook mensen van je eigen leeftijd sterven. Maar wij gaan door, beloofd!


Natuurlijk is hun overlijden niet te vergelijken met het sterven van mijn moeder, maar toch grijpt het mij op de één of andere manier aan. Waarschijnlijk juist door mijn moeders voegtijdige dood.


Guusje overleed in 2004, en vandaag kwam een einde aan het leven van Frederique Huydts. Na een strijd van meer dan twee jaar tegen kanker staat zij vandaag in het nieuws. Ik ben geen fan van openbaar rouwbetoon, maar zo'n sterke vrouw verdient het niet te sterven. De power straalt van bijgaande foto af: wat een prachtig wezen. May she rest in peace.

1 comment: