Saturday, July 24, 2010

Toulouse

In Toulouse aangekomen parkeer ik in het centrum en voel dat ik nu overal blaren heb. Die Bali schoenen moet ik toch wat vaker aan om zulk ongerief te voorkomen ... Toulouse is een mooie, oude stad. En met opvallend veel vrouwelijk schoon ;-) Overal berichten en TV met de Tour. Frankrijk leeft met de ronde, ook hier.
Als de avond begint scoor ik nog wat Sauccissons de Porc en zoek op mijn mobiel naar een hotel. Straks even dineren en dan verder, morgen gelukkig pas. Heb vandaag met Freeke en Meinard afgesproken dat ik daar de finale ga kijken, ergens tussen Dijon en Lyon in. Het rondje Frankrijk komt aardig uit zo!
Onderweg zie ik een bordje naar Dieulefit, plek van vakantieherinneringen van weleer. Herinner me weinig meer dan zon, gezelligheid, en water met wijn voor ons, en wijn met water voor de volwassenen.

No comments: