Tuesday, December 30, 2008

Retrospectief 2008 - 3

Juli - " Bootje varen "

De zomer vliegt voorbij en tijdens Leiden Culinair drink ik mijn tax aan champagne met Bets en Dic. Ik ga lekker eten met Jane en Claire en Ies houden me wakker tijdens een oppasweekendje ... de boeven! Met mijn afdeling hebben we een gezellig uitje per boot met schitterend weer en aardig wat rosé.... Met Annemiek eet ik weer eens in good old Bergen NH.

Augustus - " Summer fun "


Gewoon aan het werk! Maar daarnaast ruimte voor bezoekjes aan vrienden en ook ga ik met mijn zussen naar Landal Green Parks in Brouwershaven. Zal blijken een populaire bestemming te zijn dit jaar, die keten van huisjes in het groen ;-)

Uiteraard doe ik weer mee met de jaarlijkse Lappendag in Hoorn met Knook en MF. Een feest en inmiddels al een aardige traditie. Jules wordt 2 en huilt maar twee keer heel hard die dag. Mooi ventje! Ik bezoek Lens in het OLVG, gelukkig gaat het allemaal goed met zijn gezwel.

September - " Oslo mania "

De families Ham en Becker komen bijeen bij OL en TE in Duitsland voor een reunie, heel gezellig en lekker weer. Met de Blondjes slaap ik een in lounge boerderij (zoek dat nog maar eens terug haha). Bij mijn afscheidspartijtje bij de HDC (ja nu pas) krijg ik een weekendje Landal cadeau en verder kom ik regelmatig samen met Marcy en AT in Cafe Oslo, om op de donderdagavond de staat van de wereld te bespreken. Geen Hiltermann, maar wel gezellig!

Op de autovrije zaterdag rij ik (...) naar Opa's graf, dat prachtig in beeld kwam in een aflevering van Gooische Vrouwen. Heerlijk vermaak en de stem van Martin Morero voeg ik toe aan de stemmenjukebox. "Kan je niet zien dat ik nu een hele moeilijke periode doormaak, Cheryl?" en meer van dat soort klassiekers :-) En het graf ziet er keurig uit.

Ik ruil van Clio naar 207 , presenteer mijn opleiding op de Dag van de Wabo in Den Haag en ga varen met Debby en Philip op een prachtige dag. Een plek op mijn kop blijkt gelukkig niet kwaadaardig te zijn (wel even schrikken, onze recente familiegeschiedenis kennende..) en ik krijg een brilletje voor de computer. Het cirkeltje is weer rond!

No comments: