Tuesday, December 30, 2008

Retrospectief 2008 - P.S.

Tsja het jaar is veel te snel voorbijgegaan, maar gelukkig was het een jaar waarin het positieve overheersend was. Negatieve zaken waren het spel van Ajax (...), mijn vertrek bij HDC, Lens' ziekte en wat onvervulde wensen... Maar een nieuwe start bij Kluwer, Noortje's tweede en Deenie weer zwanger .... allemaal positief.

Geen nieuwe liefde in 2008, maar wie weet wat het nieuwe jaar in petto heeft. In ieder geval een hoop werk bij Kluwer, een mooie reis naar Bali en mijn veertigste verjaardag. We gaan er een feest van maken, zeg ik dan.

Qua blog wil ik dit jaar wat meer structuur aanbrengen, en ik heb daar het volgende op bedacht. Ik zag een schilderij met allemaal plaatjes van Amsterdamse dingen. Aan de hand van dat schilderij wil ik jullie meenemen op een reis door mijn zo geliefde woonplaats. Wat dat aan tekst, beelden en ontmoetingen gaat opleveren, moeten we nog zien. Even visualiseren dan maar?

Copyright Naomi Art. Het schilderij heet Amsterdam en is te krijgen bij Naomi Art . Er zijn ook versies van andere steden en landen. Het zal voor mij als kapstok dienen voor een (her)ontdekking van Amsterdam, en wie weet nog wel veel meer .....

1 comment:

Anonymous said...

Al maanden denk ik erover om dit schilderij te kopen !!!!!!

Fijne reis door amsterdam